Post by konpoehaplinkpost on Mar 6, 2022 18:12:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
Het is best goed en gemakkelijk
Beste spel ooit
Ik zou het een 2 geven omdat het leuk was, maar de levels waren makkelijk en ik had ze in 1 uur uit en er waren maar 100 levels.
Leuk spel je kan goed springen
Mario games siemhoeve
Money Tree 2: Cash Grow Game Simulācijas spēles eryp
Flip Runner 體育競技 wta
het is slecht heeft nog veel werk nodig
Mwah. Ik vond het niet zo leuk. Ik had het gevoel dat het beter zou zijn geweest met een herhalingsoptie om onze epische bewegingen te zien.
Ik hou van 3rd person flip-games en met niveaus, dus ik geef dit een solide 5 sterren zonder spijt. Het wordt ook moeilijker
meer gebruik nodig
leuk spel maar te veel advertenties!!!
westzijde
Flip Runner Spordimängud hpe
Flip Runner Urheilupelit eow
Zou makkelijk een 5 sterren game kunnen zijn. Uitstekende graphics en physics, grappig geluid. Ik klaag niet over de advertenties. Maar om de attributen voorbij level 5 te upgraden, moet je stenen blijven kopen. Ik vind het prima om voor een te betalen en klaar, maar ik zal nooit een eindeloze stroom contant geld dumpen om een spel te spelen. De jaren 90 en 2000 lieten ons een betere manier zien om voor games te betalen. Het jaren 80-model van het dumpen van kwartalen voor altijd is OVER. Begrijp je?
Het is niet zo slecht
het blokeer heel u gsm de heletijd
dit spel is echt leuk maar voegt teveel toe
meer levels, geweldig spel hoor!!!
graphics zijn niet zo goed, maar verder is het geweldig
Topspel eerst prei het heel lastig daarna toppieeeee
het spel werkt zo hard en ik vind het geweldig, dus als ik het speel, denk ik dat het geweldig zal zijn voor iedereen om het spel te kennen en gelukkige spellen voor ons om te leren voor onze families en onze broers en zussen iedereen in onze wereld die kan weten en gekregen heeft dat is onze toekomst die hij heeft ze heeft veel dingen om het voor zijn kinderen te doen zijn vader is je vrouw en jij zorgt voor iedereen en mijn leven en bedankt voor het hebben van een goede tijd en een goede tijd God God God maak ons God God God maak van ons een mooie wereld in
Bovenkant
Goed spel om de tijd te vullen.
het is erg leuk maar laggy en te veel advertenties
Flip Runner Sports ulhe
Heel cool daagt de oog-handcoördinatie uit heel goed voor momenten dat we in de rij moeten wachten, ergens op je beurt wachten
Flip Runner Olahraga qta
Ik hou echt van dit spel en ik heb ervan geleerd hoe ik moet flippen
het is moeilijk maar erg interessant en leuk. iets wat ik altijd al wilde doen, maar niet met de gevaren om wilde gaan. bedankt voor het spel. 👍👍🤟
Het was best moeilijk
ik probeer het nog nooit, ik verwijder het favoriete spel hiervoor, dus ik geef twee sterren
Lekker dom vermaak.
Leuk spel alleen wel vervelend als je dood bent dat je helemaal opnieuw moet beginnen
leuk spel maar WAYYYYYY te veel advertenties. ervoor zorgen dat ik niet eens meer wil spelen.
Camerahoek werpt je af, je denkt dat je gedraaid bent en realiseert je dan te laat dat je niet ver genoeg bent.
Het is leuk maar kan wel wat verbeteringen gebruiken
Ik vind het leuk dat de ontwikkelaars responsief zijn ... de game is behoorlijk fatsoenlijk ... maar er zijn te veel advertenties ... jongens, ik bedoel, mensen zouden graag advertenties bekijken voor beloningen, maar niemand houdt van niet-toegestane advertentie-onderbrekingen ... verwijder ze en je spel wordt een van de beste... ik zweer het..
leuk!!!😋
Soepel lopend spel op een laggy als telefoon
Ik haat dit spel en waarom maak je spellen zo moeilijk, daarom stop ik altijd met deze spellen van die advertenties die ik bekijk, want ze maken woede ophouden
Werkt niet goed op mijn Huawei Nova 3i
Leuk spel, geweldige modellen en graphics. Als je je personages echter routinematig upgradet, kun je toekomstige niveaus niet meer doen, waardoor je gedwongen wordt om niet één, maar twee advertenties over te slaan.
Voeg meer niveau toe. Grafisch is het erg goed. Maak het de speler gemakkelijk om personages te ontgrendelen met munten in plaats van levels te spelen.
Er moet meer rennen in dit spel, glijden en rollen meer als parkour
Leuk en spannend om te springen, te draaien of te vallen als een ragdoll. Mijn enige klacht is de tutorial sux en te veel advertenties. Maar verder is het echt een goede game.
Het spel is als
dom, te veel advertenties en domme microtransacties. veranderde wat een fatsoenlijke game zou zijn geweest in prullenbak